?>
دانلود فیلم دوبله فارسی      نوید      ویپ چی      روز ۱۰۰      سازندگی و توسعه      هفت ستاره      روز 100      تیترفا      سینما برتر      ماه 360      -      -      قیمت روز      طلایاب      بلوک سبک      -      قرص تاخیری      آموزش تعمیرات موبایل      *      +      -      *      +      دانلود سریال آواتار 2024      استخر پیش ساخته      تراست ولت      ردیاب موتور      *      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
سرويس مديريت تماس براي مشتركين رايتل  Rondbaz Rondbaz .

Rondbaz

سرويس مديريت تماس براي مشتركين رايتل

سرويس انتقال تماس

يكي از سرويس هاي پركاربرد مديريت تماس، قابليت انتقال تماس مي باشد كه از سوي اپراتور رايتل در اختيار مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري اين اپراتور قرار مي گيرد و آنها مي توانند در شرايطي كه بنا به هر دليلي نمي توانند به تماس هاي خود پاسخ دهند، آنها را به شماره ديگري منتقل كنند.

سرويس انتقال تماس به بخش هاي مختلفي تقسيم مي شود كه مشترك با در نظر گرفتن شرايط و نياز خود مي تواند از آنها استفاده نمايد. اين بخش ها به شرح ذيل مي باشند:

 

انتقال تمامي تماس ها

در صورت فعال نمودن اين بخش، كليه تماس هاي ورودي مشترك در هر شرايطي ( عدم پاسخگويي، اشغال بودن خط، عدم دسترسي) به شماره اي كه مشخص شده، انتقال مي يابد.

انتقال تماس در صورت اشغالي خط

در صورتي كه مشترك اين بخش را فعال نمايد، تماس هاي ورودي مشترك تنها در صورت مشغول بودن خط، به شماره مشخص شده، منتقل مي شود.

 

انتقال تماس در صورت عدم پاسخگويي

با فعال شدن اين بخش، كليه تماس هاي ورودي مشترك در صورت عدم پاسخگويي، به شماره مشخص شده منتقل مي گردد.

 

انتقال تماس در هنگام عدم دسترسي

در صورتي كه مشترك اين بخش را فعال سازد، كليه تماس هاي ورودي در هنگام عدم دسترسي به مشترك به شماره مشخص شده، انتقال مي يابد.

بر اساس اعلام اپراتور رايتل، فعال سازي اين سرويس هيچ هزينه اي براي مشتركين نخواهد داشت، ولي در صورت استفاده از آن مشترك ملزم به پرداخت هزينه ها مي گردد و اين بدان معناست كه بعد از فعال سازي سرويس، اگر مشترك شماره خود را به شماره فرد ديگري منتقل نمايد و فردي با مشترك تماس گيرد، در صورت انتقال تماس هزينه مكالمه با شماره منتقل شده محاسبه مي شود.

براي فعال سازي اين سرويس نيز مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري رايتل مي توانند در قسمت تنظيمات تماس، تنظيمات لازم را انجام دهند. توجه به اين نكته الزامي مي باشد كه در صورت فعال سازي اين سرويس، امكان استفاده از سرويس تماس هاي از دست رفته براي مشترك وجود ندارد.

 

مسدود كردن تماس

يكي ديگر از قابليت هاي سرويس مديريت تماس، امكان مسدود نمودن تماس ها مي باشد كه با هدف ايجاد محدوديت در مكالمات در اختيار مشتركين سيم كارت  اعتباري رايتل و سيم كارت دائمي رايتل قرار مي گيرد.

در اين سرويس مشتركين مي توانند هرگونه تماس داخلي يا خارجي به غير از شماره هاي اضطراري را در صورت لزوم مسدود كنند. در صورت فعال سازي اين سرويس كليه مكالمات ( صوتي و تصويري)  ورودي و خروجي مشترك كاملا مسدود مي شود.

اين سرويس كه با هدف كنترل هزينه هاي ارتباطي مشتركين طراحي شده است در مواردي كه مشترك گوشي هوشمند خود را در اختيار ديگران قرار مي دهد و يا هنگامي كه در موقعيت رومينگ قرار دارد، بسيار مفيد و كاربردي خواهد بود. مشتركين براي فعال سازي اين سرويس، بايد به قسمت تنظيمات تماس گوشي هوشمند خود مراجعه نمايند. رمز عبور براي فعال سازي اين سرويس به صورت پيش فرض 0000 مي باشد كه مشتركين مي توانند در صورت تمايل اين رمز را از طريق تنظيمات گوشي تغيير دهند.

استفاده از سرويس مسدود سازي تماس براي كليه مشتركين رايتل رايگان بوده و محدوديت هاي مكالمه قابل اجرا در اين سرويس، به شرح ذيل مي باشد:

تمامي تماس هاي خروجي

تماس هاي خروجي بين الملل

تماس هاي خروجي بين المللي در حالت رومينگ

تمامي تماس هاي ورودي

تماس هاي ورودي در زمان  رومينگ

 

گزارش تماس

سرويس گزارش تماس مخصوص مشتركين اعتباري رايتل مي باشد كه براي آگاهي از آخرين وضعيت اعتبار مشتركين پس از هر تماس راه اندازي شده است. اين سرويس كه با هدف مديريت هزينه هاي ارتباطي مشتركين از سوي اپراتور رايتل در اختيار مشتركين اعتباري قرار مي گيرد، به آنها كمك مي كند تا همواره از وضعيت اعتبار خود مطلع باشند. با فعال سازي اين سرويس بعد از هر تماس، پيامي از سوي اپراتور رايتل مبني بر مدت زمان مكالمه، هزينه تماس و باقيمانده اعتبار براي مشتركين اعتباري ارسال خواهد شد كه در راستاي آگاهي رساني به مشتركين اعتباري بوده و آنها مي توانند در صورت تمايل با كنترل هزينه هاي ارتباطي، هزينه هاي اين بخش را بهتر مديريت نمايند.

با توجه به اين كه اين سرويس به صورت پيش فرض براي مشتركين اعتباري فعال نمي باشد؛ لازم است مشتركين با استفاده از روش هاي ذيل نسبت به فعال سازي آن اقدام نمايند:

با مراجعه به سامانه رايتل من و انتخاب منوي سرويس هاي من

با مراجعه به اپليكيشن رايتل من و انتخاب منوي سرويس هاي من

با استفاده از كد دستوري # 130 *  ( ستاره 130 مربع )

شايان ذكر است؛ فعال سازي و استفاده از سرويس گزارش تماس براي تمامي مشتركين اعتباري رايتل رايگان مي باشد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: رايتل ، سيم كارت رايتل ، سيم كارت دائمي رايتل ، سيم كارت اعتباري رايتل ، رندباز،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۷:۵۸ توسط:اميررضا موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :